Instalatii de calitate
Premii garantate

Nu ai cont? Apasa aici

Regulament


ACT ADITIONAL NR. 2 din 01.01.2018 la

Regulamentul oficial al programului de fidelizare Geberit SRL

„Club Geberit”

25 august 2016 – 31 decembrie 2018

 

 

 

Geberit SRL, cu sediul social în Bucureşti, Splaiul Unirii, nr. 86, et.3,  sector 4, numar de ordine in Registrul Comertului Bucuresti Comerţului J40/16235/2016, Cod de Inregistrare Fiscala RO36825467, denumita in cele ce urmeaza Organizator, in temeiul articolului 1 al Regulamentului Oficial, modifica Regulamentul Oficial, dupa cum urmeaza:

 

I. Se modifica Art. 1. ORGANIZATORII PROGRAMULUI DE FIDELIZARE si va avea urmatorul continut:

Organizatorul programului de fidelizare Club Geberit se modifica si devine GEBERIT SRL, cu sediul social Bucureşti, Splaiul Unirii, nr. 86, et.3,  sector 4, Cod de Inregistrare Fiscala RO36825467.

Coorganizatori ai programului de fidelizare sunt Create Direct SRL, cu sediul social in Bucuresti, Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, sector 1, Bucuresti.

Programul de fidelizare se va derula cu respectarea prevederilor cuprinse in prezentul regulament (denumit in cele ce urmeaza “Regulamentul”). Termenii si conditiile prezentului Regulament, asa cum sunt prezentate mai jos, sunt obligatorii pentru toti participantii la programul de fidelizare.

Organizatorul isi rezerva dreptul in cazuri exceptionale de a modifica Regulamentul, aducand la cunostinta publicului modificarile.

II. Se modifica Art. 2. DURATA SI Aria de desFASurare a Programului si va ava urmatorul continut

Programul de fidelizare Club Geberit va fi organizat si se va desfasura in perioada  25 august  2016  – 31 decembrie 2018 (”Durata Programului”). 

 

III. Se modifica Art. 5. MODUL DE DESFASURARE A PROGRAMULUI si va avea urmatorul continut:

In acest program de fidelizare vor fi luate in considerare toate achizitiile de produse incluse in program, incepand cu 25 august 2016 pana pe data de 31 decembrie 2018, inclusiv.

Participantii vor avea posibilitatea sa participe in program prin crearea de catre Organizator, a unui cont pe siteul http://www.clubgeberit.ro/. Contul de participant poate fi creat prin accesarea site-ului http://www.clubgeberit.ro/ si completarea formularului de inregistrare. Participantul va primi un email de confirmare a inregistrarii. Acesta trebuie sa acceseze link-ul din email pentru activarea contului.

Participantul va desfasura toate activitatile din program pe baza adresei de email si a parolei alese in cadrul formularului de inscriere. Utilizatorul va accesa site-ul http://www.clubgeberit.ro/ si se va autentifica in contul creat pe site folosind adresa de email si parola aleasa in formularul de inscriere. Dupa autentificare in cont, utilizatorul va putea sa desfasoare urmatoarele activitati:

  • sa incarce facturile
  • sa comande premii
  • sa verifice situatia contului.

Produsele participante si punctajul aferent se gaseste in tabelul de mai jos:

Produs participant

Punctaj

Duofix bideu

20

Duofix lavoar

10

Kombifix Sigma

20

Duofix Omega

35

Pachetul Sigma al instalatorului

30

Pachet Duofix Delta

23

Duo Fresh

50

Duofix Sigma 8 cm

30

Pachete Naked

15

Rezervor Naked

10

Duofix Sigma 12 cm

25

Duofix Delta

20

Actionarea cu senzor in perete

60

Selva cu senzor integrat

100

Actionarea cu senzor urinal

40

Cadru

20

Selva (ceramica)

40

Preda cu senzor integrat

90

Preda (ceramica)

30

Actionarea cu senzor pe lavoar

40

Pachet cu cadru si actionare

45

Sifon pentru cada

5

Setaplano

80

Rigola pentru dus fara cadita cu scurgere in pardoseala Geberit CleanLine

32

Rigola pentru dus fara cadita cu scurgere in perete

32

 Teava Geberit Volex 200 m multistrat in tub de protectie pentru instalatii de alimentare cu apa si incalzire

85

 Teava Geberit Volex 200 m multistrat pentru instalatii de alimentare cu apa si incalzire

40

 Teava Geberit Volex PE-RT 600 m pentru instalatii de incalzire in pardoseala

100

 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Produsele Participante si punctajul aferent acestora, pe parcursul campaniei, cu o informare in prealabil catre toti Participantii.

Pentru a  primi punctele aferente produselor achizitionate, participantii trebuie:

  • sa isi acceseze contul creat pe pagina http://www.clubgeberit.ro/
  • sa incarcefactura pe site http://www.clubgeberit.ro/ sectiunea Incarca factura.
  • Punctele acumulate de participanti vor fi actualizate in contul fiecarui pariticipant in aplicatia de pe siteul http://www.clubgeberit.ro/ in termen de maxim 5 zile lucratoare dupa primirea dovezilor de achizitie a produselor participante la program.

Punctele pot fi folosite in magazinul virtual disponibil pe site-ul http://www.clubgeberit.ro/. Formularul de comanda poate fi completat on-line pe site. Pe masura ce se opteaza pentru anumite premii, din punctajul total al participantului se scade valoarea in puncte pentru produsele pentru care a optat.

Premiile alese de participanti din magazinul virtual pe baza punctelor acumulate, vor fi expediate pe cheltuiala Organizatorului  la sediul persoanei juridice trecut in formular, in maxim 30 zile lucratoare de la data selectarii (respectiv de la data primirii de catre Organizator a formularului de comanda online, pe fax sau prin posta) si vor fi predate pe baza unui aviz de insotire a marfii.

Lista premiilor va fi disponibila online pe http://www.clubgeberit.ro/. Lista premiilor poate suferi modificari in functie de disponibilitatea produselor si a pretului acestora.

Punctele acumulate de un participant in cadrul unei luni si neconsumate in luna respectiva se vor reporta si in urmatoarele luni, pana la epuizare, dar nu mai tarziu de 31 decembrie 2017. Dupa aceasta data, punctele neconsumate devin nule.

 

IV. Se modifica ART. 6. CONDITII DE VALIDARE si va avea urmatorul continut:

 

Pentru ca un participant sa poata participa la acest program si sa primeasca premiile disponibile, acesta trebuie sa indeplineasca  urmatoarele conditii:

  • Sa indeplineasca toate conditiile privind dreptul de participare, astfel cum sunt specificate la Art. 4 din Regulament;
  • Sa achizitioneze in perioada programului produsele participante in program
  • Sa acumuleze puncte prin inregistrarea in program pana la data de 31.12.2018 a facturilor care sa dovedeasca achzitionarea de produse participante si care sa fie emise exclusiv in perioada 01.09.2016 – 31.12.2018
  • Sa consume punctele acumulate prin comandarea de produse pana la 31 decembrie 2018, din magazinul virtual http://www.clubgeberit.ro/.  

 

IV. Toate celelalte prevederi ale Regulamentului Oficial autentificat de notar public Nica Oana Raluca sub nr. 1599/25.08.2016 raman neschimbate si ale Actului aditional numarul 1 din 03.08.2017.

 

 

ACT ADITIONAL NR. 1 din 03.08.2017 la

Regulamentul oficial al programului de fidelizare Geberit SRL

„Club Geberit”

25 august 2016 – 31 decembrie 2017

 

 

 

Geberit SRL, cu sediul social în Bucureşti, Splaiul Unirii, nr. 86, et.3,  sector 4, numar de ordine in Registrul Comertului Bucuresti Comerţului J40/16235/2016, Cod de Inregistrare Fiscala RO36825467, denumita in cele ce urmeaza Organizator, in temeiul articolului 1 al Regulamentului Oficial, modifica Regulamentul Oficial, dupa cum urmeaza:

 

I. Se modifica Art. 1. ORGANIZATORII PROGRAMULUI DE FIDELIZARE si va avea urmatorul continut:

Organizatorul programului de fidelizare Club Geberit se modifica si devine GEBERIT SRL, cu sediul social Bucureşti, Splaiul Unirii, nr. 86, et.3,  sector 4, Cod de Inregistrare Fiscala RO36825467.

Coorganizatori ai programului de fidelizare sunt Create Direct SRL, cu sediul social in Bucuresti, Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, sector 1, Bucuresti.

Programul de fidelizare se va derula cu respectarea prevederilor cuprinse in prezentul regulament (denumit in cele ce urmeaza “Regulamentul”). Termenii si conditiile prezentului Regulament, asa cum sunt prezentate mai jos, sunt obligatorii pentru toti participantii la programul de fidelizare.

Organizatorul isi rezerva dreptul in cazuri exceptionale de a modifica Regulamentul, aducand la cunostinta publicului modificarile.

II. Se modifica Art. 5. MODUL DE DESFASURARE A PROGRAMULUI si va avea urmatorul continut:

In acest program de fidelizare vor fi luate in considerare toate achizitiile de produse incluse in program, incepand cu 25 august 2016 pana pe data de 31 decembrie 2017, inclusiv.

Participantii vor avea posibilitatea sa participe in program prin crearea de catre Organizator, a unui cont pe siteul http://www.clubgeberit.ro/. Contul de participant poate fi creat prin accesarea site-ului http://www.clubgeberit.ro/ si completarea formularului de inregistrare. Participantul va primi un email de confirmare a inregistrarii. Acesta trebuie sa acceseze link-ul din email pentru activarea contului.

Participantul va desfasura toate activitatile din program pe baza adresei de email si a parolei alese in cadrul formularului de inscriere. Utilizatorul va accesa site-ul http://www.clubgeberit.ro/ si se va autentifica in contul creat pe site folosind adresa de email si parola aleasa in formularul de inscriere. Dupa autentificare in cont, utilizatorul va putea sa desfasoare urmatoarele activitati:

  • sa incarce facturile
  • sa comande premii
  • sa verifice situatia contului.

Produsele participante si punctajul aferent se gaseste in tabelul de mai jos:

Produs participant

Punctaj

Duofix bideu

20

Duofix lavoar

10

Kombifix Sigma

20

Duofix Omega

35

Pachetul Sigma al instalatorului

30

Pachet Duofix Delta

23

Duo Fresh

50

Duofix Sigma 8 cm

30

Pachete Naked

15

Rezervor Naked

10

Duofix Sigma 12 cm

25

Duofix Delta

20

Actionarea cu senzor in perete

60

Selva cu senzor integrat

100

Actionarea cu senzor urinal

40

Cadru

20

Selva (ceramica)

40

Preda cu senzor integrat

90

Preda (ceramica)

30

Actionarea cu senzor pe lavoar

40

Pachet cu cadru si actionare

45

Sifon pentru cada

5

Setaplano

80

Rigola pentru dus fara cadita cu scurgere in pardoseala Geberit CleanLine

32

Rigola pentru dus fara cadita cu scurgere in perete

32

 Teava Geberit Volex 200 m multistrat in tub de protectie pentru instalatii de alimentare cu apa si incalzire

85

 Teava Geberit Volex 200 m multistrat pentru instalatii de alimentare cu apa si incalzire

40

 Teava Geberit Volex PE-RT 600 m pentru instalatii de incalzire in pardoseala

100

 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Produsele Participante si punctajul aferent acestora, pe parcursul campaniei, cu o informare in prealabil catre toti Participantii.

Pentru a  primi punctele aferente produselor achizitionate, participantii trebuie:

  • sa isi acceseze contul creat pe pagina http://www.clubgeberit.ro/
  • sa incarcefactura pe site http://www.clubgeberit.ro/ sectiunea Incarca factura.
  • Punctele acumulate de participanti vor fi actualizate in contul fiecarui pariticipant in aplicatia de pe siteul http://www.clubgeberit.ro/ in termen de maxim 5 zile lucratoare dupa primirea dovezilor de achizitie a produselor participante la program.

Punctele pot fi folosite in magazinul virtual disponibil pe site-ul http://www.clubgeberit.ro/. Formularul de comanda poate fi completat on-line pe site. Pe masura ce se opteaza pentru anumite premii, din punctajul total al participantului se scade valoarea in puncte pentru produsele pentru care a optat.

Premiile alese de participanti din magazinul virtual pe baza punctelor acumulate, vor fi expediate pe cheltuiala Organizatorului  la sediul persoanei juridice trecut in formular, in maxim 30 zile lucratoare de la data selectarii (respectiv de la data primirii de catre Organizator a formularului de comanda online, pe fax sau prin posta) si vor fi predate pe baza unui aviz de insotire a marfii.

Lista premiilor va fi disponibila online pe http://www.clubgeberit.ro/. Lista premiilor poate suferi modificari in functie de disponibilitatea produselor si a pretului acestora.

Punctele acumulate de un participant in cadrul unei luni si neconsumate in luna respectiva se vor reporta si in urmatoarele luni, pana la epuizare, dar nu mai tarziu de 31 decembrie 2017. Dupa aceasta data, punctele neconsumate devin nule.

 

IV. Toate celelalte prevederi ale Regulamentului Oficial autentificat de notar public Nica Oana Raluca sub nr. 1599/25.08.2016 raman neschimbate.

 

Regulamentul oficial al programului de fidelizare GEBERIT International Sales AG

Club Geberit

25 august  2016 – 31 decembrie 2017

 

Art. 1. ORGANIZATORii PROGRAMULUI DE FIDELIZARE

Organizatorul programului de fidelizare Club Geberit este GEBERIT International Sales AG, cu sediul social in Neue Jonastrasse 59, CH-8640 Rapperswil – Jona Switzerland, Cod de Inregistrare Fiscala CH32030562597.

Coorganizatori ai programului de fidelizare sunt Create Direct SRL, cu sediul social in Bucuresti, Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, sector 1, Bucuresti.

Programul de fidelizare se va derula cu respectarea prevederilor cuprinse in prezentul regulament (denumit in cele ce urmeaza “Regulamentul”). Termenii si conditiile prezentului Regulament, asa cum sunt prezentate mai jos, sunt obligatorii pentru toti participantii la programul de fidelizare.

Organizatorul isi rezerva dreptul in cazuri exceptionale de a modifica Regulamentul, aducand la cunostinta publicului modificarile.

 

Art. 2. DURATA SI Aria de desFASurare a Programului

Programul de fidelizare Club Geberit va fi organizat si se va desfasura in perioada  25 august  2016  – 31 decembrie 2017 (”Durata Programului”). 

 

ART. 3. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In cadrul programului (denumite in cele ce urmeaza ”Produsele Participante”) participa urmatoarele produse comercializate de Geberit in Romania: AquaClean 4000, Duofix Delta, Duofix Sigma, Rezervor incastrat Sigma, Rigola dus perete, Rigola dus CleanLine. 

 

ART. 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

In program are dreptul sa participe orice persoana  juridica si persoana organizata in alte forme (persoana fizica autorizata, intreprindere individuala, intreprindere familiala ) inregistrata in Romania,, care are in obiectul sau de activitate instalarea sau intermedierea instalarii de tehnologie si obiecte sanitare si care pe parcursul desfasurarii campaniei detine un cont pe site-ul http://www.clubgeberit.ro/, denumita in cele ce urmeaza “Participant”.  Conturile participantilor se creaza de catre participant sau de catre Organizator, pe baza datelor declarate de catre fiecare participant: fie la momentul contactarii telefonice din partea Organizatorului, fie in formularul de inscriere pe care au posibilitatea sa il acceseze gratuit si sa il completeze pe site-ul http://www.clubgeberit.ro/. Fiecare participant caruia i-a fost creat un cont se considera inscris in program indiferent daca acesta foloseste sau nu contul respectiv. Nu pot participa Organizatorii si celelalte companii implicate in organizarea si desfasurarea programului de fidelizare.

Participarea la prezentul program are valoare de acceptare integrala si liber consimtita a prevederilor prezentului Regulament. Dreptul de participare apartine in exclusivitate persoanei juridice care indeplineste conditiile impuse de Regulament.

 

ART. 5. MODUL DE DESFASURARE A PROGRAMULUI

In acest program de fidelizare vor fi luate in considerare toate achizitiile de produse incluse in program, incepand cu 25 august 2016 pana pe data de 31 decembrie 2017, inclusiv.

Participantii vor avea posibilitatea sa participe in program prin crearea de catre Organizator, a unui cont pe siteul http://www.clubgeberit.ro/. Contul de participant poate fi creat prin accesarea site-ului http://www.clubgeberit.ro/ si completarea formularului de inregistrare. Participantul va primi un email de confirmare a inregistrarii. Acesta trebuie sa acceseze link-ul din email pentru activarea contului.

Participantul va desfasura toate activitatile din program pe baza adresei de email si a parolei alese in cadrul formularului de inscriere. Utilizatorul va accesa site-ul http://www.clubgeberit.ro/ si se va autentifica in contul creat pe site folosind adresa de email si parola aleasa in formularul de inscriere. Dupa autentificare in cont, utilizatorul va putea sa desfasoare urmatoarele activitati:

  • sa incarce facturile
  • sa comande premii
  • sa verifice situatia contului.

Produsele participante si punctajul aferent se gaseste in tabelul de mai jos:

Produs

Punctaj

Aqua Clean 4000

65

Duofix Delta

20

Duofix Sigma

25

Rezervor incastrat Sigma

10

Rigola de dus perete

25

Rigola CleanLine

15

 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Produsele Participante si punctajul aferent acestora, pe parcursul campaniei, cu o informare in prealabil catre toti Participantii.

Pentru a  primi punctele aferente produselor achizitionate, participantii trebuie:

  • sa isi acceseze contul creat pe pagina http://www.clubgeberit.ro/
  • sa incarcefactura pe site http://www.clubgeberit.ro/ sectiunea Incarca factura.
  • Punctele acumulate de participanti vor fi actualizate in contul fiecarui pariticipant in aplicatia de pe siteul http://www.clubgeberit.ro/ in termen de maxim 5 zile lucratoare dupa primirea dovezilor de achizitie a produselor participante la program.

 

Punctele pot fi folosite in magazinul virtual disponibil pe site-ul http://www.clubgeberit.ro/. Formularul de comanda poate fi completat on-line pe site. Pe masura ce se opteaza pentru anumite premii, din punctajul total al participantului se scade valoarea in puncte pentru produsele pentru care a optat.

Premiile alese de participanti din magazinul virtual pe baza punctelor acumulate, vor fi expediate pe cheltuiala Organizatorului  la sediul persoanei juridice trecut in formular, in maxim 30 zile lucratoare de la data selectarii (respectiv de la data primirii de catre Organizator a formularului de comanda online, pe fax sau prin posta) si vor fi predate pe baza unui aviz de insotire a marfii.

Lista premiilor va fi disponibila online pe http://www.clubgeberit.ro/. Lista premiilor poate suferi modificari in functie de disponibilitatea produselor si a pretului acestora.

Punctele acumulate de un participant in cadrul unei luni si neconsumate in luna respectiva se vor reporta si in urmatoarele luni, pana la epuizare, dar nu mai tarziu de 31 decembrie 2017. Dupa aceasta data, punctele neconsumate devin nule.

 

ART. 6. CONDITII DE VALIDARE

 

Pentru ca un participant sa poata participa la acest program si sa primeasca premiile disponibile, acesta trebuie sa indeplineasca  urmatoarele conditii:

  • Sa indeplineasca toate conditiile privind dreptul de participare, astfel cum sunt specificate la Art. 4 din Regulament;
  • Sa achizitioneze in perioada programului produsele participante in program
  • Sa acumuleze puncte prin inregistrarea in program pana la data de 31.12.2017 a facturilor care sa dovedeasca achzitionarea de produse participante si care sa fie emise exclusiv in perioada 25.08.2016 – 31.12.2017
  • Sa consume punctele acumulate prin comandarea de produse pana la 31 decembrie 2017, din magazinul virtual http://www.clubgeberit.ro/.  

 

ART. 7. PREMIILE PROMOTIEI

Lista de premii se va regasi pe intreaga perioada a campaniei pe site-ul http://www.clubgeberit.ro/  la sectiunea Premii.

Lista de premii poate suferi modificari in functie de disponibilitatea premiilor in stocurile furnizorilor.

Numarul total al premiilor va fi estimat la sfarsitul perioadei promotionale, in functie de numarul de participanti care indeplinesc conditiile de castig si de numarul premiilor revendicate.

 

 

ART. 8. LIMITELE RASPUNDERII ORGANIZATORULUI

Organizatorul programului de fidelizare nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, urmatoarele:

8.1. Formularele de inscriere sau de comanda primite dupa data de finalizare a campaniei;

8.2. Pierderile sau intarzierile inscrierilor pe website (de exemplu, dar fara a se limita la) defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

8.3. Situatiile in care Participantii inscriu pe pagina web date incorecte 8.4. Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie;

8.5. Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;

8.6. Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada programului produse neparticipante in program;

8.7. Raspunderea de a remedia viciile, de orice natura, pe care le-ar putea avea obiectele ce constituie premiile. Produsele vor fi insotite de certificate de garantie si orice cerere de remediere va fi adresata de catre participant direct furnizorului respectivului produs conform termenilor si conditiilor din certificatul de garantie emis de respectivul furnizor.

8.8. Situatiile in care premiul ales de un participant nu se mai afla pe stocul furnizorului la momentul comenzii.

8.9 Castigatorii premiilor nu pot opta pentru primirea contravalorii premiilor in bani sau in alte obiecte si nici nu pot solicita modificarea caracteristicilor tehnice ale produselor

 

Art. 9. cONFIDENTIALITATEA DATELOR

Geberit International Sales AG – Reprezentanta Romania este inregistrata ca operator date cu caracter personal, la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, in baza notificarii nr. 16294.

Datele personale ale Participantilor  completate pe formularul de inscriere vor fi prelucrate de Organizator cu respectarea confidentialitatii si a prevederilor legale in scopul acordarii produselor participantilor, precum si pentru scop de marketing si publicitate, respectiv pentru trimiterea catre Participant de informatii despre produsele si campaniile Organizatorului.

Prin participarea la aceast program, orice participant isi da acordul expres si neechivoc ca datele sale personale comunicate Organizatorului sa intre in baza de date a acestuia, sa fie colectate, prelucrate si transferate in strainatate de Geberit International Sales AG – Reprezentanta Romania in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii.
Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor.

In absenta acestui acord Participantul nu poate participa la program.

Participantul la program, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la program va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre Geberit International Sales AG – Reprezentanta Romania, la adresa: Bucuresti, str. Splaiul Unirii, nr. 86, etaj 3, sector 4.

 

Art. 10. FORTA MAJORA

Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
Daca o situatie de forta majora sau caz fortuit impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea programului de fidelizare, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul, daca invoca forta majora sau cazul fortuit este obligat sa comunice Participantilor existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitie.
In intelesul prezentului Regulament constituie caz fortuit  printre altele, urmatoarele evenimente:
a) pierderea bazelor de date;
b) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a premiilor;
c) erori de tiparire, inclusiv produse prin eroare umana;
d) tentative de frauda ale mecanismului programului de fidelizare prin mijloace electronice sau alte mijloace;
e) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.

 

Art. 11. LITIGII SI FRAUDE

In eventualitatea unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestia vor incerca sa le solutioneze in primul rand pe cale amiabila.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu va fi parte in disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra facturilor fiscale care dovesc achizitia produselor participante in promotie.

Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestui program de fidelizare.

In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul va sesiza organele competente.
Enumerarea de mai sus nu este limitativa fiind utilizata numai in scop exemplificativ.

 

Art. 12. Taxe si impozite

SC Create Direct SRL in calitate de coorganizator se obliga sa calculeze si sa vireze, daca va fi cazul, impozitul datorat pentru veniturile sub forma de premii obtinute de catre participanti, in conformitate cu reglementarile Codului Fiscal in vigoare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de alta natura in legatura cu aceste venituri fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.

 

Art. 13. Regulamentul Promotiei

Regulamentul de participare/desfasurare este disponibil in mod gratuit pe intreaga perioada a programului de fidelizare oricarui solicitant pe web-site-ul http://www.clubgeberit.ro/

 

Art. 14. Incetarea Promotiei

Prezenta Promotie poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie caz de forta majora sau caz fortuit  sau in cazul schimbarii cadrului legislativ, astfel incat organizarea si desfasurarea concursului cu caracter promotional sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect sau nu mai este permisa de lege.

 

Art. 15. Diverse

Orice participant care doreste sa reclame Organizatorilor fapte legate de desfasurarea campaniei este incurajat sa se adreseze imediat dupa constatarea faptei pe care doreste sa o reclame co-organizatorului Create Direct la adresa Str. Siriului Nr. 42-46, etaj 3, sector 1, Bucuresti in atentia drei. Raluca Manolescu, e-mail office@createdirect.ro. 

 





© 2016 - 2018 Geberit SRL | Toate drepturile sunt protejate